Prekės kodas: 4014888227509-1981
Turimas kiekis: Prekė sandėlyje
Žaidėjai meta kauliuką ir su figūrėlėmis juda lik vaikų darželio. Vaikai turi pasirinkti ilgesnį, bet saugesnį kelią, arba trumpesnį kelią - su paslėptais pavojais. Gale žaidimo vaikai supras, kad pirmas gali būti ir tas žaidėjas, kuris pasirinko ilgesnį, bet saugesnį kelią.
Gamintojas: | BELEDUC |
Beleduc inovatyvūs edukaciniai / lavinamieji žaidimai padeda vaikams visapusiškai vystytis. Tokie žaidimai - puiki priemonė vystyti atskirus vaikų įgūdžius metodiškai. Beleduc lavinamieji žaidimai ilgaamžiai, todėl pasitarnaus ne vienai vaikų kartai.
Žaidėjai meta kauliuką ir su figūrėlėmis juda lik vaikų darželio. Vaikai turi pasirinkti ilgesnį, bet saugesnį kelią, arba trumpesnį kelią - su paslėptais pavojais. Gale žaidimo vaikai supras, kad pirmas gali būti ir tas žaidėjas, kuris pasirinko ilgesnį, bet saugesnį kelią.
Žaidimo sudėtis:
Žaisti gali 2-4 asmenys
Žaidimas skirtas vaikams nuo 4 metų amžiaus
Žaidimo turinys.
Leo ir Laura eina į darželį su savo tėveliu. Yra daug kelių kaip nueitį į darželį, tačiau kuris iš jų yra saugiausias? Anksti ryte gatvėse daug automobilių, dviratininkų ir pėsčiųjų. Kad nenutiktų nelaimingas atsitikimas, visi turi laikytis tam tikrų taisyklių. Žaidami išmoksime kaip elgtis pėsčiųjų perėjose bei didelėse sankryžose. Būk atidus! Iš pirmo žvilgsnio trumpiausias kelias atrodo geriausias, tačiau dažnai jame pasitaiko daugiausiai pavojų.
Kuris kelias pats saugiausias? Žaidėjai meta kauliuką ir judina savo žaidimo figūrėles darželio link. Tai darant žaidėjai turės pasirinki kokiu keliu eiti – per perėjas, sankryžas su šviesoforais ar trumpesniu, tačiau su netikėtais pavojais, keliu. Žaidimo gale žaidėjai įsitikins, kad galima atvykti kur kas greičiau jei pasirenki saugų, galbūt ilgesnį, kelią. Laimi tas žaidėjas, kuris pasiekia darželį pirmas.
Pasiruošimas žaidimui.
Susipažinkime kartu su vaikais su žaidimo priemonėmis ir žaidimo lentos „žemėlapiu“. Ką matome? Kokie skirtumai tarp skirtingų kelių? Kuris i lgesnis kelias į darželį? Kuris kelias atrodo daug saugesnis?
Padėkime žaidimo lentą stalo viduryje, kad kiekvienas žaidėjas patogiai galėtų žaisti. Žaidėjai pasirenka žaidimo figūrėles, jas padeda ant atitinkamos spalvos namukų (žaidimo lentos viršuje). Išsirenkamas kauliukas ir pradedamas žaidimas.
Žaidimo eiga.
Žaidimas vyksta pagal laikrodžio rodyklę. Pirmas žaidėjas meta kauliuką su taškais ir eina pasirinktu keliu į darželį. Yra trys pasirinkimo galimybės:
Eiti per pėsčiųjų („Zebro“) perėją (40 laukelių kelias):
Kiekvienas ėjimas automatiškai baigsis prieš pėsčiųjų perėją ant raudono laukelio „Stop“. Net jei išmestas taškelių skaičius leistų keliauti kur kas toliau. Žaidėjai galės pratęsti savo kelionę iš raudono laukelio „Stop“ tik sulaukę kito ėjimo.
Kodėl taip? Prie pėsčiųjų perėjos automobiliai turi sustoti ir praleisti pėsčiuosius, norinčius kirsti gatvę. Pėstieji turi pažiūrėti į kairę, po to į dešnę ir įsitikinti, kad nėra važiuojančių automobilių. Tik įsitikinus galima eiti per perėją.
Eiti per sankryžą su šviesoforu (35 laukelių kelias):
Jei metant kauliuką iškrito taškų skaičius leidžiantis pereiti gatvę, žaidėjas turi sustoti ant raudono langelio „Stop“ (prisiminti kiek langelių dar liko nueiti) ir mesti spalvotą kauliuką. Jei iškrenta žalia – pratęsiamas žaidimo figūrėlės judėjimas. Jei iškrenta geltona – metama dar kartą. Jei raudona – ėjimas baigiasi ir laukiama kito ėjimo. Su kitu ėjimu pirmiausia metamas spalvotas kauliukas. Kai išmetama žalai spalva, metamas kauliukas su taškais ir pratęsiama kelionė toliau.
Kodėl taip? Šis kelias saugus pėstiesiems, tačiau viena šviesoforo spalva yra skirta pėstiesiems, kita vairuotojams. Kai vairuotojams dega raudona spalva, pėstiesiems dega žalia spalva. Pėstieji turi atsiminti taisyklę: „Stop“ kai raudona, eime – kai žalia. Tačiau, visda labai svarbu įsitikinti pradedant judėjimą, kad automobiliai yra sustoję.
Rizikingas kelias (19 laukelių kelias):
Pats trumpiausias kelias, tačiau pilnas pavojų. Jei žaidėjo figūrėlė atsistoja ant raudono langelio - žaidėjo figūrėlė pastatoma prie startinės pozicijos ir žaidimas pradedamas iš naujo.
Pavojaus langelių paaiškinimai:
1,2,8 langeliai. Kertant gatvę, mes turime eiti per perėją. Kitos vietos yra pavojingos, nes tu gali nepamatyti iš kur atvažiuos automobilis ir kokiu greičiu.
3 langelis. Vaikams draudiama eiti per statybų teritoriją. Čia didelis susižalojimo pavojus.
4 langelis. Žiūrėk! Duobėtas kelias gali būti pavojingas. Ypatingai kai palijo. Tu gali sušlapti, o gal net nukristi!
5,6 langeliai. Pereiti per tvenkinį – niekada nėra gera mintis. Kartais takelio lentos būna sulūžę ar slidžios. Yra pavojus susižeisti ar įkristi į tvenkinį.
7 langelis. Tu negali lipti per tvorą. Tu turi atrasti vartelius ir praeiti pro juos. Kita vertus lipdamas gali susiplėšyti rūbus ar susižeisti.
p.s. Tikimybė, kad žaidėjas pasieks sėkmingai darželį eidamas rizikingu keliu – 30%.
Kodėl taip? Kai eini vienas, yra pavojinga „nukirsti“ kelią ir ieškoti „trumpesnių kelių“. Kas nutiks jei įkrisi į tvenkinį ir nemokėsi plaukti ar lipsi per tvorą ir užstrigsi? Blogiausia, kad niekas negalės tau padėti. Prisimink, kad trumpiausias kelias nevisada saugiausias.
Jei vienas laukelis yra užimtas kito žaidėjo, paidimo figūrėlė turi būti pastatoma ant kito laukelio, esančio prieš užimtą laukelį.
Norint įeiti į darželio teritoriją reikia išmesti atitinkamą kauliuko reikšmę, kad žaidimo figūrėlė baigtų žaidimą ant paskutiniojo langelio.
Žaidimo pabaiga.
Žaidimą laimi tas žaidėjas, kuris pirmas pasieks darželį.
Lavinama:
Socialiniai ryšiai. Socialiniai ryšiai yra viso mokymosi proceso pagrindas. Vaikai susipažįsta su visuomenėje nusigulėjusiomis elgesio normomis ir taisyklėmis, mokosi pažinti save kaip individą, mokosi bendrauti su aplinkiniais, pažinti ir valdyti savo skirtingas emocijas.
Kalba. Tiek aplinkoje, kurioje skatinama kalbėti, tiek bendraujant su suaugusiais vaikai vysto savo kalbą bei plečia savo naudojamą žodyną. Simbolių, raidžių ir figūrų pažinimas – tai pagrindas tolesniam kalbos ir mąstymo vystymuisi.
Skaičiavimo įgūdžiai. Vaikai žaisdami su įprastais jo aplinkai daiktais pažįsta tokias charakteristikas kaip forma, svoris, tūris. Vaikai įgyja supratimą apie kiekį ir skaičius, susipažįsta su skaičiavimo ir geometrijos pagrindais, supranta laiko ir erdvės sąvokas, jas išmoksta klasifikuoti.
Gamtos pažinimas. Per gyvos ir negyvos gamtos stebėjimą, palyginimą, pasakojimą ir įvertinimą vaikai susipažįsta su gamtos mokslų pradmenimis (kaip biologijos, fizikos, chemijos, technologijos). Naudodamiesi jausmais ir klausdami „kodėl“ klausimus vaikai susipažįsta su juos supačia aplinka.