Prekės kodas: 64.00.00
Turimas kiekis: Susisiekti
Kaip gėlė gali gyventi nevalgydama jokio maisto? Kaip gėlė įsiurbia vandenį į savo žiedlapius? Kaip iš pupelės gali atsirasti visas augalas? Štai tokie klausimai domina trejų–penkerių metų vaikus, kai su jais kalbate apie augalus. Eksperimentų rinkinys leidžia jiems patiems sugalvoti lengvai suprantamus atsakymus į šiuos ir daugelį kitų klausimų.
Be to, jie atliks įspūdingus eksperimentus, siekdami ištirti įvairių dirvožemio tipų vandens pralaidumą, įvairias šaknų atliekamas funkcijas, augalų vandens transportavimo sistemą ir sėklų brinkimą bei dygimą.
Eksperimentai:
K4-1: Ar gėles girdi?
K4-2: Kodėl gėlės nuleidžia savo žiedus?
K4-3: Ar gėlės turi vandens vamzdelius?
K4-4: Kaip atrodo stiebo vidus?
K4-5: Kaip vanduo gali tekėti aukštyn?
K4-6: Ar augalai vėl grąžina vandenį?
K4-7: Smėlis ar humusas?
K4-8: Kodėl gėlės nenukrenta?
K4-9: Kas sulaiko dirvožemį?
K4-10: Ar gėlės naktį miega?
K4-11: Kodėl kai kurios gėlės pražysta taip anksti pavasarį?
K4-12: Kaip auga pupelės?
K4-13: Kaip atrodo pupelės vidus?
K4-14: Kokio stiprumo yra pupelės?
Sudėtis:
01.01.20 Susidėjimo dėžė
64.02.00 Dėklas priemonėms, K4
30.03.20 4 padidinimo stiklai su rankenomis, 6x
43.03.00 Biuretė
64.04.00 Biuretės laikiklis
64.05.00 4 mėgintuvėlių laikikliai, K4
64.07.00 Apvali plastikinė lėkštutė
01.08.00 Metalinis cilindras, M1
43.08.00 Lenkta plastikinė lėkštutė
63.08.00 8 plastikiniai mėgintuvėliai
20.09.00 Laborotorinis peilis
43.09.00 Laidinis tinklelis
64.10.00 4 pagrindai
64.11.00 12 atraminių kojelių
05.13.00 Susukamas strypas
64.17.00 8 Stovo strypai
30.22.00 Popierinio filtro lapeliai dėžutėje
Gamintojas: | Kiti |
Lengvas eksperimentas vaikams – tai smagi ir mokomoji veikla, skatinanti ikimokyklinio amžiaus vaikus tyrinėti gamtos reiškinius, pavyzdžiui, kaip augalai įsiurbia vandenį ar kaip sėklos dygsta. Šie eksperimentai lavina vaikų smalsumą, kalbos įgūdžius, socialinį bendradarbiavimą ir smulkiąją motoriką, suteikdami galimybę mokytis žaismingai ir praktiškai.
Nuo nustabos iki supratimo.
Dauguma klausimų, kuriuos užduoda ikimokyklinio amžiaus vaikai suaugusiems, paprastai prasideda žodžiais „Kodėl ...?“ ir „Kaip veikia...?“. Vaikų darželiams skirta eksperimentų sistema patenkins jų žingeidumą ir atsakys į šiuos klausimus. Atliekant eksperimentus bus rimtai vertinamas trejų–penkerių metų vaikų susidomėjimas moksliniais ir techniniais kasdienio gyvenimo reiškiniais, o jų smalsumas dar labiau skatinamas. Tinkami eksperimentai leidžs jiems palaipsniui išmokti ir suprasti, kas slypi už šių stebėjimų.
Įgūdžių lavinimas.
Naujausi tyrimai parodė, kad moksliniai eksperimentai su ikimokyklinio amžiaus vaikais turi didelę įtaką jų kalbos įgūdžių lavinimui. Eksperimentavimas natūraliai skatina verbalizuoti procesus, išsakyti pastebėjimus ir galimus paaiškinimus. Tai taip pat labai prisideda prie jų socialinių įgūdžių ugdymo. Atliekant eksperimentus taip pat lavinami vaikų stambiosios ir smulkiosios motorikos įgūdžiai, žymiai padidėja jų koncentracija, ištvermė ir pastabumas.
Mažos grupelės
Patirtis rodo, kad ikimokyklinio amžiaus vaikai dar nepripratę dirbti kartu su draugais, skirtingai nei mokykloje. Jie mieliau atlieka eksperimentus patys arba su suaugusiųjų pagalba. Todėl geriausia šias veiklas atlikti mažose grupėse, kurias sudaro ne daugiau kaip keturi, daugiausia - aštuoni vaikai. Tai leidžia atsakyti į jų spontaniškus klausimus ir prireikus - atliekant eksperimentą suteikti reikiamą pagalbą. Dėl šios priežasties šie eksperimentų rinkiniai skirti keturiems vaikams.
Aukšta kokybė negu "Žema kaina"
Gamintojai sukūrė šiuos sisteminius STEM rinkinius trejų–penkerių metų vaikams. Tai nėra žaislai, tačiau jų amžių atitinkantys eksperimentiniai įrenginiai, pagaminti iš aukštos kokybės medžiagų. Tai vienintelis būdas vaikams pajusti, kad į jų klausimus žiūrima rimtai, ir vienintelis atsakingas būdas patenkinti jų norą suprasti mokslinius ir techninius reiškinius.
Ilgaamžiai, kompaktiški ir lengvi
Susidėjimo dėžutė pagaminta iš aukštos kokybės, stipraus polistireno. Vos 35x27x11cm dėžutės išmatavimai tilps ant bet kurio stalo ir paliks daug vietos eksperimentams. Rinkiniai sveria nuo 2 iki 3kg.
Lengva palaikyti tvarką
Priemonių laikymo dėklas pagamintas iš aukštos kokybės, itin patvaraus ir vizualiai patrauklaus polistireno. Kiekvienai priemonei skirta atitinkama vieta. Tai iš pat pradžių mokins vaikus tvarkos ir padės suaugusiesiems patikrinti, ar rinkiniai yra pilnai sukomplektuoti.
STEM Eksperimentų rinkinys darželiams (4) "Augalai"
Kaip gėlė gali gyventi nevalgydama jokio maisto? Kaip gėlė įsiurbia vandenį į savo žiedlapius? Kaip iš pupelės gali atsirasti visas augalas? Štai tokie klausimai domina trejų–penkerių metų vaikus, kai su jais kalbate apie augalus. Eksperimentų rinkinys leidžia jiems patiems sugalvoti lengvai suprantamus atsakymus į šiuos ir daugelį kitų klausimų.
Be to, jie atliks įspūdingus eksperimentus, siekdami ištirti įvairių dirvožemio tipų vandens pralaidumą, įvairias šaknų atliekamas funkcijas, augalų vandens transportavimo sistemą ir sėklų brinkimą bei dygimą.
Eksperimentai:
K4-1: Ar gėles girdi?
K4-2: Kodėl gėlės nuleidžia savo žiedus?
K4-3: Ar gėlės turi vandens vamzdelius?
K4-4: Kaip atrodo stiebo vidus?
K4-5: Kaip vanduo gali tekėti aukštyn?
K4-6: Ar augalai vėl grąžina vandenį?
K4-7: Smėlis ar humusas?
K4-8: Kodėl gėlės nenukrenta?
K4-9: Kas sulaiko dirvožemį?
K4-10: Ar gėlės naktį miega?
K4-11: Kodėl kai kurios gėlės pražysta taip anksti pavasarį?
K4-12: Kaip auga pupelės?
K4-13: Kaip atrodo pupelės vidus?
K4-14: Kokio stiprumo yra pupelės?
Sudėtis:
01.01.20 Susidėjimo dėžė
64.02.00 Dėklas priemonėms, K4
30.03.20 4 padidinimo stiklai su rankenomis, 6x
43.03.00 Biuretė
64.04.00 Biuretės laikiklis
64.05.00 4 mėgintuvėlių laikikliai, K4
64.07.00 Apvali plastikinė lėkštutė
01.08.00 Metalinis cilindras, M1
43.08.00 Lenkta plastikinė lėkštutė
63.08.00 8 plastikiniai mėgintuvėliai
20.09.00 Laborotorinis peilis
43.09.00 Laidinis tinklelis
64.10.00 4 pagrindai
64.11.00 12 atraminių kojelių
05.13.00 Susukamas strypas
64.17.00 8 Stovo strypai
30.22.00 Popierinio filtro lapeliai dėžutėje