Beleduc lavinamoji priemonė - stalo žaidimas Raganų virtuvė (22701)

Prekės kodas: 4014888227011-1085

Turimas kiekis: Prekė sandėlyje

Nuodų vyrimo ekspertai ieško po musmirėmis spalvų, kurios iškrito metant spalvotą kauliuką. Jei pakėlus musmirę žaidėjas randa tokią pačią spalvą kaip išmesto kauliuko, jis pasiima grybą į savo katilėlį. Žaidimą laimi tas žaidėjas, kuris pirmas surenka 7 musmires. Galima didinti žaidimo sudėtingumą pasukant kaskart po ėjimo besisukantį padėkliuką.

€4395 su PVM
Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite
Gamintojas: BELEDUC

Beleduc inovatyvūs edukaciniai / lavinamieji žaidimai padeda vaikams visapusiškai vystytis. Tokie žaidimai - puiki priemonė vystyti atskirus vaikų įgūdžius metodiškai. Beleduc lavinamieji žaidimai ilgaamžiai, todėl pasitarnaus ne vienai vaikų kartai.


 


Beleduc lavinamoji priemonė - stalo žaidimas Raganų virtuvė

 

Nuodų vyrimo ekspertai ieško po musmirėmis spalvų, kurios iškrito metant spalvotą kauliuką. Jei pakėlus musmirę žaidėjas randa tokią pačią spalvą kaip išmesto kauliuko, jis pasiima grybą į savo katilėlį. Žaidimą laimi tas žaidėjas, kuris pirmas surenka 7 musmires. Galima didinti žaidimo sudėtingumą pasukant kaskart po ėjimo besisukantį padėkliuką.

Lavinamos sritys: spalvų pažinimas, koncentracija, atmintis.

Žaidimas susideda iš:

  • žaidimo lentos 367x367x2,4
  • besisukančio apvalaus padėkliuko (statosi ant žaidimo lentos vidurio)
  • 28 medinių musmirių (kiekvienos aukštis 30mm)
  • kauliuko su spalvomis
  • žaidimo dėžutės 378x275x50 mm

Amžiaus grupei: nuo 4 metų

Žaidėjų skaičius: 2-4 žaidėjai

Lavinama:

  • Kūrybiškumas. Per skirtingas išraiškos formas (piešimą, lipdymą, eksperimentavimą, grojimą ir kitas panašias priemones) vaikai pažįsta ir supranta juos supantį pasaulį. Taip vaikai įgyja pirmąją patirtį ir svarbius asmeninius patirimus.

  • Skaičiavimo įgūdžiai. Vaikai žaisdami su įprastais jo aplinkai daiktais pažįsta tokias charakteristikas kaip forma, svoris, tūris. Vaikai įgyja supratimą apie kiekį ir skaičius, susipažįsta su skaičiavimo ir geometrijos pagrindais, supranta laiko ir erdvės sąvokas, jas išmoksta klasifikuoti.

  • Kūno pažinimas. Liesdami ir jausdami vaikai mokosi suvokti ir klasifikuoti paviršius ir formas. Sąmoningas raumenų darbas ir tikslinių užduočių atlikimas padeda vystyti vaiko motorikos sistemą. Taip pat skatinamas savo kūno, higienos, mitybos suvokimas.

  • Kalba. Tiek aplinkoje, kurioje skatinama kalbėti, tiek bendraujant su suaugusiais vaikai vysto savo kalbą bei plečia savo naudojamą žodyną. Simbolių, raidžių ir figūrų pažinimas – tai pagrindas tolesniam kalbos ir mąstymo vystymuisi.

    Gamtos pažinimas. Per gyvos ir negyvos gamtos stebėjimą, palyginimą, pasakojimą ir įvertinimą vaikai susipažįsta su gamtos mokslų pradmenimis (kaip biologijos, fizikos, chemijos, technologijos). Naudodamiesi jausmais ir klausdami „kodėl“ klausimus vaikai susipažįsta su juos supačia aplinka.

  • Socialiniai ryšiai. Socialiniai ryšiai yra viso mokymosi proceso pagrindas. Vaikai susipažįsta su visuomenėje nusigulėjusiomis elgesio normomis ir taisyklėmis, mokosi pažinti save kaip individą, mokosi bendrauti su aplinkiniais, pažinti ir valdyti savo skirtingas emocijas.

Parašyti atsiliepimą
Rašyti
Skambinti