Beleduc edukacinis žaidimas - MEMOnext "Gamta" (BL22616)

Naujiena

Prekės kodas: 4014888226168

Turimas kiekis: Susisiekti

Žaidimo pagrindinė užduotis - surinkti kuo daugiau kortelių ir kartu surasti visus skaičius ir juos uždengti skaičių kelyje.
Prieš žaidimą skaičių kelias ir užverstos žaidimo kortelės.
Žaidėjas, kurio yra ėjimo eilė, apverčia dvi koreles - vieną paveikslėlių kortelę ir vieną skaičių kortelę. Žaidėjas atvirai padeda korteles ant stalo, kad jas matytų visi kiti žaidėjai. Žaidėjas, kurio ėjimas bus sekantis, gali pakomentuoti šias korteles. Vėliau žaidėjai kartu aptaria, kokie kiekiai paslėpti paveikslėlyje.
Svarbu! Kiekviena nuotrauka turi bent du kiekius, pvz.: buvo apverstas skaičius 4. Dabar žaidėjas gali matyti, ar atitinkantį kiekį galima rasti jo paveikslėlyje. „3 mėlynos žuvys“ ir „4 raudonos žuvys“ - „7 žuvys“. Atitinkančios skaičių kortelės yra: 3, 4 arba 7. Jei skaičiaus ir paveikslėlio kortelės sutampa, žaidėjas gali paimti abi korteles ir padėti jas prieš save. Tada skaičių kelyje uždengiamas atitinkamas skaičius („4“). Jei paveikslėlyje reikiamo kiekio nėra, šios kortelės nesutampa ir jos vėl apverčiamos. Norėdami vėliau greičiau surasti reikiamą kortelę, žaidėjai turėtų prisiminti, kur yra atitinkamos paveikslėlių kortelės.

Gamintojas: BELEDUC

Beleduc edukacinis žaidimas - MEMOnext "Gamta" 

 

Ar sutampa atvaizdų kiekis su skaičiais? Šis įdomus žaidimas yra tarsi klasikinis atmintinės žaidimas. Išskirtinis yra tuo, kad paveikslėlyje parodytas atvaizdų skaičius galės būti interpretuojamas keliais būdais, t.y. viena paveikslėlio kortelė gali atitikti kelias skaičių korteles.
Patarimas: prieš žaidimą pasikalbėkite apie paveikslėlių ir skaičių korteles. Ką vaikai mato nuotraukose? Kokie kiekiai yra paslėpti? Taip vaikams vėliau bus lengviau žaisti, nes jie jau bus susipažinę su kiekiais ir pagrindine žaidimo koncepcija.
Žaidimo pagrindinė užduotis - surinkti kuo daugiau kortelių ir kartu surasti visus skaičius ir juos uždengti skaičių kelyje.
Prieš žaidimą skaičių kelias ir užverstos žaidimo kortelės.
Žaidėjas, kurio yra ėjimo eilė, apverčia dvi koreles - vieną paveikslėlių kortelę ir vieną skaičių kortelę. Žaidėjas atvirai padeda korteles ant stalo, kad jas matytų visi kiti žaidėjai. Žaidėjas, kurio ėjimas bus sekantis, gali pakomentuoti šias korteles. Vėliau žaidėjai kartu aptaria, kokie kiekiai paslėpti paveikslėlyje.
Svarbu! Kiekviena nuotrauka turi bent du kiekius, pvz.: buvo apverstas skaičius 4. Dabar žaidėjas gali matyti, ar atitinkantį kiekį galima rasti jo paveikslėlyje. „3 mėlynos žuvys“ ir „4 raudonos žuvys“ - „7 žuvys“. Atitinkančios skaičių kortelės yra: 3, 4 arba 7. Jei skaičiaus ir paveikslėlio kortelės sutampa, žaidėjas gali paimti abi korteles ir padėti jas prieš save. Tada skaičių kelyje uždengiamas atitinkamas skaičius („4“). Jei paveikslėlyje reikiamo kiekio nėra, šios kortelės nesutampa ir jos vėl apverčiamos. Norėdami vėliau greičiau surasti reikiamą kortelę, žaidėjai turėtų prisiminti, kur yra atitinkamos paveikslėlių kortelės.

Žaidimo sudėtis: 10 skaičių kortelių, 20 kortelių su gamtos atvaizdais, 2 dalių skaičių takelis su 10 mažesnių skaičių kortelių, medinė dėžutė.

Kortelės išmatavimai: 80x70 mm.

Dėžutės išmatavimai: 25x20 cm.

Tinka vaikams nuo 5 metų.

 

CE ženklinimas

Parašyti atsiliepimą
Susijusios prekės
3 įvertinimai
Rinkinyje yra Magnetinė kūrybiškumo lentelė ir pieštukas. ..
€1295
555
Įsivaizduok, kad gali skaityti žmonių mintis ... Susikoncentruok, klausk teisingus klausimus ir tau ..
€1495
1032
Rinkinyje: žaidimo lenta su disku 12 medinių pasilinksminimų blynelių 24 medinės kortelės su vaikais..
€6995
1766
Kiekvienas žaidėjas (2-4 žaidėjai) turi po 6 korteles su skirtingomis ar tokiomis pat dvejomis spalv..
€4795
1956
Žaidimą pradeda jauniausias žaidėjas. Jis žiūri, ar prieš jį yra titinkama kortelė. DOMinext kortelę..
€4395
2272
Rašyti
Skambinti